ارتباط تلفني: 09354043535
ارتباط پيامكي: 5000234315
سوالات متداول

سوالات متداول

  • آيا براي استفاده از خدمات پيام کوتاه نياز به نصب نرم افزار خاصي هست ؟

اين سامانه کاملا تحت وب بوده و نياز به نصب هيچ نرم افزاري روي سيستم عامل ندارد ، تنها نياز به اينترنت و يک مرورگر به روز شده ( فايرفاکس ، اينترنت اکسپلورر ، اوپرا و… ) داريد.

در صورتي که مرورگر (Browser) شما قديمي است آن را حتما به روز کنيد.

مروگر پيشنهادي ما براي استفاده از اين سامانه “فايرفاکس” مي باشد که هم اکنون پرطرفدار ترين مرورگر جهان است.

  • آيا از طريق اينترنت Dial-Up (کارت اينترنت ) هم ميتوانم از اين سامانه استفاده کنم ؟ و اگر سرعت اينترنت من پايين باشد تاثيري در ارسال پيامک خواهد داشت ؟

بله از طريق هر اينترنتي ، حتي GPRS (اينترنت از طريق سيم کارت تلفن همراه) ميتوانيد از اين سامانه استفاده نماييد ، سرعت ارسال پيامک هيچ ارتباطي با سرعت اينترنت ندارد چرا که ارسال پيامک توسط سرور ما انجام خواهد شد .

 

  • سرعت ارسال پيامک از طريق اين سامانه به چه صورت مي باشد ؟

سرعت ارسال پيامک در اين سامانه بسته به شرايط (ترافيک خطوط و صف مخابرات) بين 30 تا 50 پيامک در هر ثانيه مي باشد. (1800 تا 3000 پيامک در دقيقه)

  • تفاوت اين سامانه با GSM Modem چيست ؟

GSM Modem يک قطعه سخت افزاري است که با قرار دادن سيم کارت داخل آن به کمک يک نرم افزار ميتواند از سيم کارت پيامک ارسال کند ، معايب اين روش به شرح زير است :

  1. در اين روش سرعت بسيار پايين ( 5 الي 10 پيامک در دقيقه ) بوده که در مقايسه با خطوط مجازي اين سامانه 300 برابر کند تر است!
  2. به دليل استفاده از سيم کارت در هنگام ارسال شماره موبايل به جاي خطوط مجازي 1000 يا 3000 نمايش داده مي شود .
  3. اين روش نياز به حضور قطعه فيزيکي براي ارسال دارد ، در صورتي که سامانه از هر نقطه جهان قابل دسترسي است .
  4. نرم افزار هايي که از اين روش استفاده مي کنند قابل به روز رساني نيستند .
  5. امکانات اين گونه نرم افزار ها بسيار کم بوده و حتي امکان استفاده از بانک شماره موبايل در آن وجود ندارد
  6. عدم پشتيباني آنلاين و غير حضوري يکي ديگر از نواقص اين روش مي باشد .
  7. اين روش هيچ مزيتي نسبت به سامانه پيام کوتاه ندارد .

 

  • آيا علاوه بر اينترنت ميتوان از اينترانت ملي جهت اتصال به سامانه استفاده نمود ؟

بله ، از آنجاييکه سرور ما در ايران و ديتاسنتر سروش ميباشد امکان استفاده از سامانه به صورت “اينترانت ملي” امکان پذير است

اين امکان براي مدارس و موسساتي که از شبکه ملي استفاده ميکنند بسيار کاربردي است براي استفاده از سامانه از طريق اينترانت کافيست از آيپي 87.107.121.51 استفاده نماييد

  • پس از ورود به سامانه مشاهده کردم که حسابم منفي است ، چه کاري بايد انجام دهم ؟

در صورتي که حساب شما منفي است بدان معني است هنوز هزينه پنل کاربري را پرداخت نکرده ايد ، براي اينکار از طريق بخش شارژ حساب اقدام به شارژ نماييد ، هزينه پرداخت شده تا مثبت شدن حساب هزينه پنل کاربري است و پس از آن هر شارژي انجام شود، شارژ به حساب شما اضافه خواهد شد .

  • قصد شارژ کردن پنل را توسط شارژ الکترونيک دارم ولي هنگام کليک بر روي گزينه پرداخت وارد درگاه بانک نمي شود ، لطفا راهنمايي کنيد

اين مشکل معمولا از سمت درگاه بانک مي باشد ، امکان دارد اين اتفاق در طول روز بارها پيش آيد ، در صورت ادامه اين مشکل از طريق کارت به کارت واريز را انجام داده و کد رهگيري را در بخش درج فيش واريزي ثبت نماييد.

  • پنل را از طريق گزينه شارژ حساب شارژ کردم و الان حساب من مثبت است ولي در بخش ارسال پيامک قادر به ارسال نيستم و هيچ شماره اي جهت انتخاب وجود ندارد ، راهنمايي بفرماييد

پس از پرداخت وجه پنل شما فعال شده است اکنون نوبت تکميل مدارک شما از بخش “ارسال مدارک” در بالاي صفحه مي باشد ، پس از اينکه کپي کارت ملي و قبض يا سند موبايل خود را از طريق اين بخش ارسال کرديد منتظر بمانيد تا مدارک شما توسط کارشناسان تاييد شود . پس از تاييد مدارک از بخش پشتيباني درخواست ” خط اختصاصي ” را ارسال نماييد .

  • بنده خط اختصاصي رايگان خود راسفارش داده ام اما قبل از فعال سازي آن توسط اپراتورها،آيا امکان ارسال پيام از شماره هاي عمومي وجود ندارد ؟

چرا اين امکان وجود دارد ، شما ميتوانيد از طريق بخش هاي ارسال منطقه اي ، ارسال انبوه ، ارسال به کد پستي و ارسال تست به شماره هاي عمومي سامانه دسترسي داشته و ارسال انجام بدهيد .

دقت کنيد که در بخش ارسال انبوه حداقل گيرندگان 10 شماره ميباشد .

  • چندين بار سعي کردم کپي کارت ملي و قبض را ارسال کنم ولي متاسفانه سيستم پيام حجم فايل ميدهد لطفا راهنمايي کنيد

سامانه به صورت خودکار فقط فايلهايي که حجم آنها کمتر از 100 کيلوبايت باشد را قبول ميکند ، درهنگام اسکن کردن رزولوشن را روي 72 تنظيم کرده و قبل از بارگزاري طبق راهنماي موجود در بخش ارسال مدارک حجم تصوير را تا حد ممکن کاهش دهيد

  • بنده کپي کارت ملي را ارسال کردم ولي متاسفانه قبض موبايل يا تلفن ثابت به نام خودم ندارم ، تکليف چيست ؟

در جريان باشيد که قبض موبايل جهت احراز هويت شماست ، در صورتيکه قبض موبايل نداريد يا تلفن ثابت به نام خودتان نيست ميتوانيد سند موبايل يا اجاره نامه منزل را ارسال کنيد ، همچنين ميتوانيد قبض يا سند موبايل يا تلفن ثابت پدر ، برادر يا خواهر خود را ارسال فرماييد .

  • براي شرکت ها و ادارات و موسسات چه مدارکي لازم است ؟

به جاي کپي کارت ملي براي اداره جات و شرکت ها ميتوانيد کپي روزنامه رسمي ، آگهي تاسيس يا صفحه اول اساسنامه را ارسال فرماييد ، ارسال قبض تلفن ثابت براي اين گونه ادارات نيز الزاميست

  • در هنگام ورود به سامانه قادر به ذخيره نام کاربري و رمز عبور نيستم ، چرا گزينه اي براي به خاطر داشتن رمز وجود ندارد ؟

اين امر به دليل افزايش مسائل امنيتي قرار داده نشده است ، همانند سيستم هاي اينترنت بانک که قادر به ذخيره رمز نيستيد.

  • آيا خط اختصاصي ارسال پيامک را ميتوانم به دلخواه انتخاب کنم ؟ ميتوانم چند خط اختصاصي در کنار هم داشته باشم ؟

بله شما ميتوانيد علاوه بر شماره هاي موجود در پنل يک يا چند شماره دلخواه با پيش شماره مورد نظر خريد بفرماييد.

از لحاظ فني شماره هاي 1000 قابليت انتخاب کامل دارند يعني شما ميتوانيد 10 رقم بعد از شماره 1000 را به شکل 1000XXXXXXXXXX به صورت دلخواه انتخاب نماييد (مثلا شماره 10009121234567) ، در مورد شماره هاي 3000 ميتوانيد 6 رقم آخر را به دلخواه انتخاب نماييد 3000NNNNXXXXXX (مثلا 30004657332211) که (NNNN (4657 سر شماره کلار اس ام اس بوده و قابل انتخاب نيست .

  • آيا دريافت پيامک نيز هزينه دارد ؟

خير . دريافت پيامک براي همه مشتريان رايگان است .

  • آيا فعال سازي Delivery هزينه دارد ؟

خير . گزارش تحويل (Delivery) رايگان بوده و با يک درخواست از طريق بخش پشتيباني قابل فعال شدن مي باشد .

  • من از شرکت ديگري يک پنل خريداري کرد ام و چندين شماره در آنجا دارم ، آيا امکان انتقال شماره ها به کلار اس ام اس وجود دارد ؟

بله ، اين امکان وجود داشته و به سادگي قابل انتقال است . جهت دريافت اطلاعات بيشتر با بخش پشتيباني در ارتباط باشيد .

  • حداقل شارژ اعتبار چقدر است ؟

هيچ محدوديت و حداقلي براي شارژ حساب وجود ندارد ، شما ميتوانيد به هر ميزان پنل کاربري خود را شارژ نماييد.

  • آيا شارژ پيامک و اعتباري که در پنل وجود دارد محدوديت زماني داشته و در صورت استفاده نکردن سوخت مي شود ؟

خير اعتبار ريالي يا عددي موجود در پنل شما هيچ گاه سوخت نمي شود و در صورت تمديد پنل در سالهاي آتي شارژ موجود نيز تمديد خواهد شد.

  • چرا پنل هاي شما به صورت ساليانه است ولي برخي شرکت ها به صورت مادام العمر يا دائمي ارائه مي کنند ؟
  1. اين سامانه بر خلاف بسياري از سامانه هاي ديگر به صورت بومي توسط برنامه نويسان شرکت توليد شده به صورت هفتگي به روز ميشود ، همچنين هر ماه بخش هاي جديدي به صورت رايگان به سامانه اضافه مي گردد ، بخشي از هزينه ساليانه صرف به روز رساني و توليد بخش هاي جديد مي گردد .
  2. بخشي از اين هزينه صرف ارتقاء سرور جهت ارائه خدمات بهتر خواهد شد چرا که با زياد شدن کاربران و حجم پيامک هاي ارسالي سرور رفته رفته کند تر شده و نياز به ارتقاء سخت افزاري و افزايش پهناي باند خواهد داشت .
  3. ارائه پنل به صورت مادام العمر يا دائمي يا عناوين مشابه برخلاف قرارداد مخابرات وصنف پيامک مي باشد و هيچ شرکت معتبري از چنين روش هايي براي جذب مشتري استفاده نمي کند .
  • جهت شارژ حساب به شماره حساب هاي موجود در سايت واريز انجام دادم ولي هنوز پنل شارژ نشده است .

روش شارژ حساب در اين نرم افزار به دو صورت مي باشد : 1- شارژ آنلاين 2- واريز به حساب

براي شارژ آنلاين نياز به کارت عابر بانک و فعال بودن کد دوم داريد ، پس از پرداخت توسط اين روش سامانه به صورت خودکار شارژ مي گردد

در صورت واريز به حساب يا انتقال وجه توسط روش کارت به کارت شما مي بايست وارد سامانه شده و پس از ورود به قسمت شارژ حساب بخش درج فيش واريزي را انتخاب فرماييد ، کارشناسان پس از چک کردن واريز شما آنرا تاييد کرده و سامانه شارژ خواهد شد .

  • يک شماره استعلام کرده ام ، قيمت آن را هم اعلام کرده ايد و سپس پرداخت کردم ولي هنوز ثبت نشده است ، لطفا توضيح بدهيد

استعلام و ثبت شماره به دليل اينکه از طريق خود اپراتور انجام ميگردد بسته به اپراتور 1000 يا 3000 متفاوت مي باشد ، معمولا خطوط 3000 ظرف يک ساعت و خطوط 1000 حدودا 24 ساعت بعد ثبت و فعال مي گردند ، بنابراين پس از پرداخت ممکن است تا 24 ساعت ثبت شماره زمان نياز داشته باشد ، همچنين در جريان باشيد که پس از سفارش شماره هزينه ي خط از حساب شما کسر مي گردد .

  • شما در توضيحات اعلام کرده بوديد که هزينه هر پيامک X ريال است ولي الان بنده يک پيامک به چند نفر ارسال کردم هزينه بيشتري از من کسر شده است .

قبل از هرچيز در صفحه اول پنل کاربري در بالاي صفحه گزينه “تعرفه” را کليک نموده تا تعرفه فعال خود را مشاهده نماييد ، در اين بخش ملاحظه مي کنيد که تعرفه ارسال از خطوط 1000 با خطوط ديگر (مانند 3000 ،2000 ، 5000) متفاوت است ، بنابراين در هنگام ارسال دقت نماييد با کدام خط ارسال مي کنيد. همچنين دقت بفرماييد در برخي از خطوط ضريبي براي شماره هاي ايرانسل در نظر گرفته شده که اين قضيه نيز در تعرفه ارسال شما تاثير گذار خواهد بود. نکته آخر اينکه دقت نماييد که در هنگام ارسال پيامک شما چند بخش بوده است ، اگر شما يک پيامک 3 بخشي ارسال نماييد هزينه ارسال شما 3 برابر خواهد شد. استاندارد پيامک 1 بخشي براي حروف فارسي 70 حرف و براي حروف لاتين 160 حرف مي باشد ، در صورتي که تعدا حروف بيشتر از اين تعداد شود تعداد بخش ها به تناسب افزايش مي يابد .

  • اين که در گزارش اعلام شده است “ارسال شده” به اين معني است که توسط گيرنده دريافت شده است يا اينکه فقط از طرف ما ارسال شده است؟

يعني پيامک از طرف ما به به مخابرات ارسال شده است ، اينکه دقيقا به گوشي مخاطب رسيده يا خير پس از کليک بر روي گزينه “به روز نمايي گزارش تحويل ” قابل استعلام است ، اگر در بخش گزارشات ارسالي اين گزينه را نداريد از طريق بخش پشتيباني درخواست فعال سازي اين بخش را ارسال نماييد .

  • آيا هزينه پيامک هاي ارسال نشده باز ميگردد ؟ لطفا توضيح دهيد

پيامک هاي ارسال نشده را بايد به دو گروه تقسيم کرد ، پيامک هايي که به هر نحوي ارسال نشده اند و پيامک هايي که ارسال شده اند ولي Deliver نشده اند . مثلا اگر يک شماره موبايل غلط باشد يا براي مدت زيادي خاموش باشد ، يا از طرف مخابرات به درخواست خودش دريافت پيامکش مسدود شده باشد يا به دليل قطعي مخابرات پيامک ارسال نشود ، هزينه باز خواهد گشت . ولي در مواردي هم ممکن است پيامک به مخابرات رسيده باشد ولي به دليل عدم در دسترس بودن يا مشکلات آنتن هاي مخابراتي پيامک تحويل گوشي نشده باشد اين هزينه از سمت مخابرات برگردانده نخواهد شد به تبع شرکت هم قادر به بازگشت چنين هزينه اي نخواهد بود.

  • از موبايل به يکي از شماره هاي پنل پيامک انجام دادم (مثلا 1000xxxx) ولي پيامي در پنل دريافت نميشود. لطفا بررسي کنيد.

بر روي هر پنل ممکن است چند شماره عمومي ( اشتراکي ) و يک يا چند شماره اختصاصي در اختيار شما قرار داده شده باشد ، بايد دقت بفرماييد که فقط شماره هاي اختصاصي هستند که دريافت دارند . در صورتي که هيچ يک از شماره هاي شما اختصاصي نيستند ميتوانيد يک يا چند شماره اختصاصي دلخواه جهت ارسال و دريافت خريداري نماييد.

  • من چند منشي پيامک تعريف کردم ولي با ارسال پيامک به سامانه همه منشي ها براي من ارسال مي شود ، لطفا راهنمايي فرماييد.

کار منشي پيامک اين است که در صورتي که يک پيامک به سامانه ارسال شد عينا متني که شما تعيين کرده ايد بدون هيچ شرطي براي مخاطب ارسال گردد ، اگر ميخواهيد براي منشي شرط بگذاريد يا آن را به گونه دلخواهي تنظيم کنيد بايد از بخش “تحليل گر پيامک ” استفاده فرماييد.

  • تفاوت شماره هاي عمومي و اختصاصي چيست ؟

خطوط عمومي خطوط معمولا رندي هستند که توسط ما از اوپراتور مربوطه خريداري شده و جهت رفاه حال کاربران به صورت اماني در سامانه قرار داده شده است ، از آنجايي که اين خطوط به نام شرکت هستند و مسئوليت تمامي ارسال هايي که از اين خطوط صورت ميپذيرد مستقيما برعهده شرکت ميباشد تمامي پيامک هاي ارسالي از اين خطوط قبل از ارسال بايد توسط ما تاييد شوند ، بنابراين ما اين خطوط را فقط در بخش ها ارسال منطقه اي ، ارسال انبوه و ارسال به کد پستي قرار داديم چرا که اين بخش ها توسط ما تاييد ميشوند .

  • آيا مي توان خطوط عمومي را به خطوط اختصاصي تبديل کرد ؟

خطوط عمومي ماهيتاً عمومي نيستند ، بلکه يک شماره است که به صورت اختصاصي توسط ما خريداري شده و به چندين کاربر تخصيص داده شده و با اين کار به اشتراک گذاشته شده است ، براي همين اين شماره عمومي ( اشتراکي ) ناميده مي شود.

  • من با خط عمومي يک ارسال منطقه اي ارسال کردم ولي تاييد نشده و توضيح داده شده “با خط اختصاصي ارسال نماييد” لطفا دليل اين امر را توضيح دهيد

همانطور که توضيح داده بوديم مسئوليت کليه ارسال ها از اين خطوط بر عهده ما هست بنابراين هر پيامکي که احساس شود مشکلي براي اين خطوط ايجاد کند از طرف ما تاييد نخواهد شد ، به عنوان مثال : پيامک هاي پزشکي و درماني ، تبليغات لاغري ، تورهاي خارج از کشور ، ارز ، سهام و وام هاي بانکي ، فروش قطعات زمين آپارتمان و املاک و….

  • من از بخش ارسال منطقه اي با خط اختصاصي خودم يک ارسال انجام دادم ولي وضعيت را به من “منتظر تاييد” نمايش ميدهد لطفا دليل آنرا توضيح دهيد

تمامي ارسال هايي که از بخش ارسال منطقه اي-هدفمند انجام ميشود چه از خط اختصاصي چه از خط عمومي توسط ما تاييد ميشود بنابراين ممکن است تا چند دقيقه زمان ببرد تا تاييد انجام شود

  • بنده يک پزشک هستم و قصد ارسال پيامک تبليغاتي در مورد حوزه کاري و تخصص خود را دارم ولي متاسفانه پيامک هاي بنده تاييد نشده لطفا دليل آن را توضيح دهيد

بنا به دستور مستقيم شرکت مخابرات کليه پيامک هاي که در مورد حوزه پزشکي ، پيرا پزشکي و … بايد توسط نظام پزشکي تاييد شود ، بدين منظور پزشکان محترم با مراجعه به نظام پزشکي ميتوانند به سادگي مجوز تبليغات خود را درخواست نموده و براي ما ارسال کنند .

  • در صورت سفارش شماره جداگانه ، آيا هر سال مي بايست نسبت به تمديد اقدام نمود و يا شماره دائمي است؟

قرارداد مخابرات براي ارائه شماره با تمامي اپراتور ها و شرکت ها به صورت ساليانه است ، ولي از آنجايي که چند سال پياپي هست که بابت شماره ها هزينه اي دريافت نشده برخي شرکت ها به اشتباه شماره ها را دائمي اعلام مي کنند ! در صورتي که مخابرات هزينه اي بابت شماره دريافت نمايد کاربر نيز موظف است اين هزينه را پرداخت کند در غير اينصورت از کاربر نيز هيچ هزينه اي دريافت نخواهد شد.

  • آيا براي ارسال محدوديتي وجود دارد؟ به عنوان مثال محدوديت روزانه؟ يا محدوديت در هر بار ارسال ؟

خير هيچ محدوديتي وجود ندارد ، اين نرم افزار قادر است تا 5 ميليون پيامک را در يکبار ارسال نمايد و در اين مورد کامل تست شده است.

  • براي ارسال هاي با تعداد بالا مثلا 50000 پيامک بايد کار خاصي انجام شود ؟

خير سامانه قادر است تعداد زيادي پيامک را در يک مرحله ارسال نمايد ، با اين حال پيشنهاد ميشود براي ارسال هاي بيش از 1000 عدد از بخش ارسال انبوه اقدام به ارسال فرماييد .

  • چگونه مي توان گزينه هاي غير فعال در منو را فعال نمود؟ به عنوان مثال بخش زير کاربران غير فعال است؟

گزينه ها در نرم افزار بسته به سامانه اي که خريداري کرديد فعال و يا غير فعال مي باشد ، در اين خصوص ميتوانيد از بخش پشتيباني درخواست خود را مبني بر فعال سازي گزينه اعلام فرماييد.

  • در ارسال منطقه اي برخي مناطق شهر تهران موجود نمي باشد ، لطفا راهنمايي کنيد

اگر ديتابيس ارسال منطقه اي (هدفمند) براي برخي مناطق يا محله هاي استان تهران موجود نيست ميتوانيد از طريق ارسال به کد پستي عمل نماييد ، کافيست 3 يا 4 رقم کد پستي منطقه خود را وارد کرده و به تعداد مورد نظر ارسال فرماييد .

  • از بخش ارسال منطقه اي (هدفمند) يک ارسال انجام دادم و در گزارش نمايش ميدهد که ارسال انجام شده ، در بخش گزارشات همه شماره ها به صورت کد نمايش داده ميشود ، لطفا توضيح دهيد .

در صورتي که سيستم شما بر روي نمايش به صورت کد باشد ، ميتوانيد کد هارا به صورت تک تک در بخش دريافت شماره قرار دهيد تا شماره متناظر کد را دريافت نماييد ، اگر مصر به دريافت کل شماره ها هستيد از طريق بخش پشتيباني درخواست دهيد تا نمايش کامل شماره ها براي شما فعال گردد.

  • در صورتي که در ارسال منطقه اي امروز قصد ارسال به 10 هزار شماره از 30 هزار تاي يک شهر را داشته باشيم و فردا مابقي،آيا فردا دوباره از ابتدا ارسال ميشود يا شيوه اي براي ارسال مابقي بصورت غيره تکراري هست؟

بله اين امکان وجود دارد ، ارسال ترتيبي دقيقا به همين منظور ايجاد شده است.نوع ارسال را روي ترتيبي قرار دهيد. شاخه مورد نظر را انتخاب کنيد ، متن را نوشته و به مرحله بعد برويد. در اين مرحله تعداد ارسال را روي 10000 قرار داده و از رديف 1 ارسال را انجام دهيد. روز بعد همين روال را طي کنيد فقط تعداد را روي 20000 (باقي مانده از 30 هزار تاي باقي مانده ) قرار داده و رديف را 10000 تنظيم کنيد تا از ادامه ارسال روز گذشته ارسال شود.

  • در ارسال به کد پستي چطور ميتوانم کد پستي منطقه مورد نظرم را پيداکنم ؟

در بخش ارسال به کد پستي نقشه کد پستي تهران تا 3 رقم موجود است ، همچنين از طريق سايت هايي مانند کتاب اول ميتوانيد کد پستي را جستجو نماييد.

  • پس از دريافت دليوري وضعيت بسياري از ارسال ها “نرسيده به مخابرات” يا “ارسال نشده” بود ، وقتي مجددا به اين مخاطبين ارسال انجام داديم بازهم همين وضعيت ادامه داشت ، لطفا توضيح بدهيد

مخاطبيني که وضعيت پيامک براي آنها به شکل مذکور است در ليست سياه مخابراتي قرار دارند که در سوال بعدي به صورت کامل توضيح داده شده است

  • ليست سياه مخابراتي چيست ؟

مخابرات يک پيامک براي مشترکين ارسال کرد به مضمون عدم دريافت پيامک تبليغاتي ، مشترکيني که به اين پيامک جواب مثبت دادند ديگر از خطوط 1000 ، 2000 و 3000 پيامک تبليغاتي دريافت نخواهند کرد . در خطوط 1000 و 2000 پس از ارسال پيامک به چنين مشترکيني نوع گزارش تحويل “نرسيده به مخابرات” و در خطوط 3000 گزارش مبني بر “ارسال نشده” ارائه ميگردد . براي رفع اين مورد مشترک بايد با شماره 9990 از تلفن همراه خود تماس گرفته و درخواست خروج از ليست سياه را اعلام کند دقت نماييد که برخي از خطوط 1000 ، 2000 يا 3000 متعلق به شرکت ها و ادارات دولتي و مراکز حساس بوده (مثلا خودرو سازي ، بيمارستان ها ، وزارت خانه ها و..) ، اين خطوط شامل ليست سياه نمي شوند ، بنابراين دريافت پيامک از چنين خطوطي نشان دهنده دريافت پيامک تبليغاتي از ساير خطوط نمي باشد .

  • ارسال از خطوط ثابت به چه صورت مي باشد ؟

ارسال از خطوط ثابت فقط براي هم ميهنان تهراني فعال مي باشد بنابراين با پيش شماره 021 خواهد بود ، کيفيت ارسال اين خطوط بسيار بالا بوده و شامل ليست سياه مخابراتي نيز نمي شوند

مدارک لازم جهت خريد خط ثابت :

کپي و اصل قبض تلفن ثابت مورد نظر

کپي کارت ملي مالک خط پر نمودن فرم خريد خط ثابت

براي اينکار از بخش پشتيباني درخواست خط خود را ارسال نماييد ، فرم خريد خط را از اينجا دانلود نموده و پس از تکميل از بخش ارسال مدارک بارگزاري نماييد کپي قبض تلفن و کپي کارت ملي شما نيز بايد از بخش ارسال مدارک ارسال شده باشد

  • آيا امکان ارسال پيامک با نام تجاري امکان پذير است ؟

بله امکان ارسال پيامک با نام تجاري با شرايط زير امکان پذير است :

  1. ارسال پيامک با نام تجاري به اپراتور همراه اول امکان پذير نمي باشد ( ايرانسل و تاليا امکان پذير است )
  2. هزينه هر پيامک با نام تجاري حدوداً 10 برابر يک پيامک فارسي عادي است.
  3. نام تجاري قابليت دريافت پيامک ندارد.
  4. نام تجاري بايد کمتر از 10 کاراکتر و لاتين باشد.
  5. هزينه فعالسازي هر نام تجاري 80 هزار تومان مي باشد .

 

  • آيا امکان ارسال پيامک به ساير کشور ها وجود دارد ؟

بله امکان ارسال پيامک به ساير کشور ها از طريق ارسال بين المللي امکان پذير مي باشد ، هزينه پيامک هاي بين المللي نيز در حدود 5-6 برابر هزينه پيامک فارسي عادي مي باشد .

  • آيا فعال سازي نام تجاري يا شماره بين المللي هزينه دارد ؟

بله فعال سازي هر نام تجاري و شماره بين الملي هزينه دارد ، هر نام تجاري وهر خط بين المللي بدون امکان دريافت 80 هزار تومان ميباشد

  • آيا خطوط بين المللي و نام تجاري قابليت دريافت هم دارد ؟

نام تجاري دريافت ندارد .

خطوط بين المللي به دو صورت هستند :

  1. خطوط واقعي ( که ارسال و دريافت دارند ) و با +44 شروع مي شوند و قابل انتخاب هم نيست ، اين خطوط ساليانه هستند و بايد هر سال کامل مجدد پرداخت شوند
  2. خطوط مجازي که هر عدد يا شماره دلخواهي ميتواند باشد و دريافت هم ندارد مثلا 1000 ، اين خطوط شارژ ساليانه ندارد

واضح است که در گزينه اول کد کشور مشخص ميشود و در گزينه دوم هيچ کدي وجود نخواهد داشت

معمولا گزينه دوم انتخاب ميشود که هزينه آن 80 هزار تومان است

گزينه دوم با قيمت 130 يورو ارائه مي گردد ( يورو به قيمت روز )

  • ارسال بين المللي چه کشور هايي را پشتيباني مي کند و هزينه هر پيامک به چه صورت است ؟

تقريبا کل کشور ها و اپراتور ها پشتيباني مي شود ، قيمت پيامک براي کشور هاي مختلف متفاوت مي باشد ، جزئيات دقيق کشور ها به همراه ضرايب قيمت آنها در آدرس زير موجود است :

http://payamak.asia/uploads/international.zip

ضرايب موجود در فايل فوق در $ 0.0080 ضرب خواهد شد تا قيمت هر پيامک به دلار مشخص شود .

  • در صورتي که قصد ارسال پيامک از طريق سايت خودم را داشته باشم به چه صورت بايد عمل کنم ؟

اين کار توسط وب سرويس قابل انجام است ، مستندات و نمونه کدهاي به زبان هاي برنامه نويسي مختلف در بخش راهنما در سامانه و بخش مستندات وبسرويس در وب سايت کلار اس ام اس موجود مي باشد.

  • يک نرم افزار داريم که ميخواهيم از طريق آن پيامک ارسال کنيم ، آيا اين امکان وجود دارد ؟

بله اين امکان از طريق API هاي سامانه امکان پذير است ، براي اطلاعات بيشتر به بخش راهنماي سامانه مراجعه نماييد .

  • در خصوص اينکه ميخواهم پيام هاي دريافتي در پنل ، به سايت خودم انتقال پيدا کند و در ديتا بيس سايتم ذخيره بشود لطفا راهنمايي کنيد.

براي اينکار کافيست وارد بخش تنظيمات > انتقال ترافيک شده و آدرس سايت خود را با پارامتر هاي مورد نظر تنظيم نماييد ، همچنين ميتوانيد از طريق متد GetMessages از طريق وب سرويس پيامک هاي دريافتي خود را دريافت نماييد .

  • آيا امکان عودت پنل وجود دارد ؟ شرايط به چه صورت است

بله . اين مورد با عنوان برنامه گارانتي مشتري در کلار اس ام اس فعال مي باشد . جهت اطلاعات بيشتر به اينجا مراجعه نماييد .

  • نماينده شما هستم چطور ميتوانم سامانه را بر روي دامنه اختصاصي خودم داشته باشم ، و براي خود لوگوي اختصاصي و متن کپي رايت و… تعيين کنم ؟

نمايندگان ميتوانند با Domain اختصاصي (www.YourSite.com) يا SubDomain از سامانه استفاده کنند ، کافيست ابتدا يک دامنه از يک شرکت معتبر ثبت دامنه تهيه کرده سپس DNS هاي دامنه خود را روي DNS هاي شرکت تنظيم نمايند (Ns1.Payamak-Panel.com و Ns2.Payamak-Panel.com) و يا اگر زير دامنه باشد آن را روي آيپي سرور (87.107.121.51) شرکت تنظيم نماييد تا کاربران شما از دامين اختصاصي شما وارد سامانه شوند ، دقت نماييد براي زير دامنه نبايد روي آيپي Redirect شود بلکه بايد در بخش DNS Server يک A Record اضافه گردد .

نمايندگان محترم نيازي به تهيه ميزباني وب ( Web Hosting ) نداشته و فضاي نا محدود در اختيار ايشان قرار ميگيرد .

نمايندگان ميتوانند لوگوي اختصاصي و اطلاعات کامل خود(اعم ازمتن کپي رايت، اطلاعات درباره ما ، تماس با ما و تعرفه ها و…) را در نرم افزار ثبت و ويرايش نمايند تا کاربران اطلاعات نماينده را در هنگام ورود به سامانه ملاحظه نمايند .

  • شماره کارت و شماره حسابم را در بخش مديريت حساب ها وارد کردم ولي پرداخت الکترونيک انجام نمي گيرد ، لطفا توضيح دهد .

براي فعال سازي پرداخت الکترونيک بايد با بانک مورد نظر تماس گرفته و درخواست فعالسازي درگاه پرداخت الکترونيک بدهيد ، بانک هاي پيشنهادي ما به ترتيب بهترين سرويس دهي به شرح زير است :

1. سامان 2. پارسيان 3. ملت 4. پاسارگاد

  • من از يکي از بانک هاي فوق درگاه الکترونيک تهيه کرده ام طبق راهنماي بالاي صفحه مديريت حساب عمل کردم ولي در هنگام پرداخت توسط کاربرانم با خطاي 22 (يا خطاي 24 يا مشابه… ) روبرو مي شوم لطفا راهنمايي بفرماييد؟

در هنگام عقد قرارداد و دريافت درگاه بايد آيپي بانکي ما را به بانک اعلام بفرماييد (87.107.121.50) ، همچنين در صورتي که با بانک پارسيان قرارداد بسته ايد بايد به ايشان بفرماييد تا در گاه را روي PECCO24 تنظيم نمايند .

  • در زمينه رمز يا شماره مشتري که در قسمت معرفي شماره حساب عنوان مي شود توضيحي دهيد آيا رمز حساب خودمان است ؟

خير اين رمز کارت يا حساب شما نيست بلکه هنگاميکه با يکي از بانک ها قرار داد مي بنديد و پرداخت الکترونيک ميگيرد ممکن است رمز به شما بدهند که در راهنما براي هر بانک به صورت مجزا در راهنماي پنل نمايندگي توضيحات داده شده است .

  • کاربرد گزينه “شاخه ها” در پنل مديريتي چيست؟

کاربران شما علاوه بر اينکه ميتوانند از بانک شماره هاي موجود در قسمت ارسال محله اي استفاده کنند ميتوانند از شماره هايي که شما در بخش شاخه ها قرار ميدهيد نيز استفاده نمايند ، کافيست شاخه هاي مورد نظرتان را ايجاد کرده و در هر بخش شماره قرار دهيد ، شاخه ها و شماره در بخش ارسال محله اي کاربرانتان نمايش داده مي شود دقت بفرماييد که شاخه هايي که اضافه مي کنيد در پنل خودتان در بخش ارسال منطقه اي نمايش داده نمي شود .

  • از قسمت شاخه ها تعدادي شماره اضافه کرده ام اما در قسمت ارسال منطقه اي قابل رويت نيست لطفآ راهنمايي کنيد .

اين شماره ها براي کاربران شما نمايش داده خواهد شد نه کاربري خود شما ، همچنين مطمئن شويد در بخش ويرايش کاربر تيک “دسترسي به شاخه هاي ايجاد شده توسط نماينده” علامتدار شده باشد

  • براساس متن تعرفه ها و راهنماي سيستم و تماس تلفني اوليه من به کاربران گفته ام که اگر سرويس نامحدود من را خريداري کنند مي توانند خود کاربر تعريف کنند و نيز مديريت بسته ها با خودشان است. آيا اين مورد درست است؟

در مورد سامانه يک نماينده ميتواند کاربر تعريف کند ، کاربر نماينده بخشي به نام کارمندان (زير کاربران) دارد که در اين بخش قادر است کاربر تعريف کرده و سطوح دسترسي و شماره به کارمند تخصيص دهيد ، البته بايد دقت نماييد که تعرفه کارمند و مادر يکي است ؛ يعني اگر شما پيامک را به کاربرتان 100 ريال مي فروشيد کارمند هم با همين تعرفه ميتواند ارسال نماييد ، در مورد اينکه خودتان بخواهيد نماينده ايجاد کنيد بله امکان اين هم وجود دارد ولي بايد در اين خصوص با مديريت مذاکره نماييد .

  • چطور مي توانم به کاربرانم کد تخفيف يا کارت شارژ ارائه نمايم.

در حال حاضر اين امکان فراهم نمي باشد .

اگر چنانچه يکي از بسته ها يا تعرفه ها را حذف کنم؛ کاربران آن بسته چه ميشوند؟

در صورتي که يک بسته يا تعرفه داشته باشيد که به يک يا چند کاربر تخصيص داده شده باشد نبايد آن را حذف کنيد ، در صورت نياز به تغيير آن را ويرايش نماييد .

  • چطور ميتوانيم يک پيام به صورتي که روي صفحه باز شود براي همه کاربرانم نمايش دهم ؟

وارد بخش پيام ها در پنل نمايندگي شده و گزينه درج پيام جديد را انتخاب کنيد ، گزينه محل نمايش را “پاپ آپ” انتخاب نماييد تا پيام به صورت خودکار بر روي صفحه کاربرانتان باز شود

در صورت انتخاب گزينه “نمايش در صفحه نخست” در زير نمودار و در صورت انتخاب “نمايش در همه صفحات” در بالاي همه صفحات نمايش داده خواهد شد

  • چطور ميتوانم براي يکي از کاربرانم يک پيام خاص در صفحه ايشان قرار دهم ؟

لطفا به بخش کاربران مراجعه کرده سپس کاربر مورد نظر را از طريق جستجو پيدا کنيد ، سپس روي آيکون پيام ها (آيکون آبي رنگ) در جلوي کاربر کليک نماييد سپس پيام خود را به صورت هاي مختلف ميتوانيد قرار دهيد

  • يک شماره را پرداخت کردم ولي هنوز در بخش شماره ها اضافه نشده است ، لطفا پيگيري نماييد.

اگر به توضيحات بخش سفارش شماره دقت کرده باشيد توضيح داده شده که پس از پرداخت شماره حداقل 24 ساعت زمان نياز است تا شماره فعال شود ، بنابراين لطفا صبر نماييد

در صورتي که شماره را در روز پنجشنبه پرداخت نماييد اين زمان بالتبع افزايش خواهد يافت و به روز شنبه عصر يا يکشنبه موکول ميگردد .

  • آيا کاربران من هم ميتوانند کاربر ارائه کنند و براي ايشان بسته و تعرفه ايجاد نمايند ؟

کاربران شما ميتوانند زيرکاربر داشته باشند ، شماره اختصاصي به ايشان بدهند و دسترسي زيرکاربران را تنظيم کنند ولي نميتوانند بسته و تعرفه داشته باشند ، کاربران شما پنل نمايندگي ندارند که بتوانند درگاه اختصاصي داشته باشند يا کاربرانشان را مانيتور نمايند

  • بنده قصد ايجاد چند بسته متفاوت را دارم ، لطفا راهنمايي بفرمايي به چه صورت دسترسي هارا تنظيم کنم ؟

براي شروع کار شما ميتوانيد بر اساس بسته هاي کلار اس ام اس اين کار را انجام دهيد ، بهتر است براي سهولت کار با کليک کردن بر روي دکمه همه هم دسترسي و هم مشاهده را براي کليه بخش ها علامتدار کنيد سپس بخش هايي که مورد نظر شماست غير علامتدار کرده تا کاربر دسترسي نداشته باشد

اين کار کمي زمانبر است ولي يکبار براي هميشه انجام خواهد شد

  • بنده بسته يکي از کاربران را به بسته بالاتر ارتقا دادم ولي متاسفانه دسترسي هاي کاربر هنوز به شکل قبل است لطفا توضيح دهيد

هنگامي که يک کاربر را ويرايش کرده و بسته وي را تغيير ميدهيد براي اعمال دسترسي ها بايد تيک “دسترسي هاي پيشفرض بسته به صورت خودکار مجددا تنظيم شود” که در پايين بخش ويرايش قرار دارد را حتما علامتدار نماييد همچنين دقت کنيد که با تغيير يک بسته تعرفه کاربر به صورت خودکار تغيير نميکند و شما براي تغيير تعرفه کاربر ميبايست کاربر را يک ريال با تعرفه جديد شارژ نماييد

  • نحوه ساخت کاربر دمو به چه شکل است ؟

کاربر دمو يک کاربر عادي است که چند نکته بايد در آن رعايت شود :

  1. دسترسي شارژ حساب اکيدا بايد غير فعال شود ، چرا که اگر يک نفر وارد سيستم شده و حساب را شارژ کند ميتواند هر پيامکي ارسال کند
  2. شارژ حساب کاربر دمو هميشه بايد 0 باشد
  3. دسترسي تغيير رمز براي اين کاربر بايد غير فعال باشد
  4. کاربر دمو نيازي به ارسال مدارک ندارد
  5. براي کاربر دمو خط اختصاصي خريد نفرماييد

 

  • آيا سرويس ها و بخش هاي جديدي که به سامانه اضافه ميشود رايگان است ؟

تمامي آپديت هايي که در سامانه صورت ميگيرد رايگان است ، ولي بخش هاي جديد مانند سرويس هاي آب و هوا و… براي کاربران شما رايگان نيست براي جلوگيري از ارزان فروشي و خراب شدن بازار اين ماژول ها و سرويس ها براي شما و کاربران شما رايگان نخواهد بود اگر خريد بخش جديد توسط کاربر شما صورت گيرد 30% به حساب شما افزوده خواهد شد

  • يک شماره اختصاصي براي يکي از کاربرانم خريداري کرده ام و به ايشان تخصيص دادم ولي متاسفانه اين شماره دريافت ندارد ، لطفا بررسي کنيد

دقت بفرماييد در هنگام تخصيص شماره به کاربر يک گزينه به نام کليدواژه وجود دارد ، اگر بخواهيد يک شماره را به صورت اشتراکي به چند نفر ارائه نماييد کليدواژه را پر بفرماييد ، در صورتي که بخواهيد شماره را به صورت اختصاصي براي يک کاربر تخصيص دهيد تا هم ارسال داشته باشد هم دريافت گزينه کليدواژه را خالي بگذاريد .همچنين هنگامي که يک شماره را با کليدواژه به چند نفر اختصاص ميدهيد مخاطبين با قرار دادن اين کليدواژه در ابتدا متن پيامکشان و ارسال به شماره ، پيامک وارد پنل کاربر مورد نظر خواهد شد .اگر شماره را بدون کليدواژه تخصيص داده ايد و از اينکه اين شماره ارسال دارد مطئمن هستيد و بازهم دريافت فعال نيست با بخش پشتيباني سامانه تماس حاصل نماييد

  • در صورتي که يکي از کاربرانم پيامک غير اخلاقي ، نا متعارف يا سرکاري ارسال کرد چه کاري بايد انجام دهم ؟

پيشگيري هميشه بهتر از درمان است ، اگر اطلاع رساني درست باشد به ندرت اين اتفاق رخ خواهد داد ، بنابراين سعي کنيد با اطلاع رساني درست از اين گونه ارسال ها جلوگيري نماييد .در صورت ارسال چنين پيامکي پنل کاربر مسدود مي شود و بنا بر صلاحديد اپراتور و کلار اس ام اس فعال و يا غير فعال ميگردد. در صورت تکرار شدن چنين پيامک هايي به نماينده هشدار داده خواهد شد و بعد از 3 هشدار پنل نماينده براي 3 روز غير فعال شده و در صورت تکرار مجدد به مدت 1 هفته و در صورت تکرار مجددا پنل نمايندگي به حالت تعليق در مي آيد . بنابراين در مانيتورينگ پيامک ها دقت لازم را بعمل آوريد.

  • آيا امکان ثبت نام آنلاين براي کاربرانم وجود دارد ؟

بله شما ميتوانيد از طريق پنل نمايندگي بخش ثبت نام آنلاين خود را با پرداخت هزينه کمي فعال نماييد .

پس از فعالسازي ، ثبت نام آنلاين به دو روش امکان پذير خواهد بود :

1. آيکون ثبت نام آنلاين در صفحه ورودي که پس از فعالسازي اين بخش نمايان خواهد شد

2. استفاده از صفحه www.YourDomain.com/UserRegister.aspx به صورت IFRAME يا به صورت AJAX در وب سايت خودتان .

  • در بخش لوگو ها يک لوگو براي صفحات داخلي انتخاب کردم ولي نمايش داده نمي شود ، لطفا راهنماي کنيد .

به دليل محدوديت فضا در اين طرح گرافيکي قابليت نمايش لوگو در صفحات داخلي غير فعال مي باشد

  • ثبت نام آنلاين را فعال کردم. سيستم پيغامي داد مبني بر اينکه فعال شده و براي مشاهده به صفحه ورود يا آدرس ذکر شده مراجعه کنم ، ولي چيزي نمي بينم بايستي براي ادامه چه کنم؟

پس از اينکه ثبت نام آنلاين را فعال کرديد ، مخاطبين شما در هنگام مشاهده صفحه ورود يک دکمه جديد با نام ” ثبت نام ” مشاهده مي کنند که از اين طريق ميتوانند ثبت نام انجام دهند

همچنين اگر وب سايت جداگانه داريد ميتوانيد آدرس www.YourSite.com/UserRegister.aspx را به صورت IFRAME يا AJAX در وب سايت خود قرار دهيد تا کاربران به سادگي ثبت نام انجام دهند

  • ثبت نام آنلاين را فعال کردم ولي يکي از مخاطبين هنگام ثبت نام خطاي نام کاربري تکراري است را دريافت مي کند ، لطفا توضيح دهيد .

همانطور که ميدانيد در ثبت نام آنلاين نام کاربري شماره موبايل شخص خواهد بود ، اگر اين کاربر قبلا در سيستم شما با اين شماره موبايل ثبت نام کرده باشد ، يا حتي از شخص ديگري نمايندگي گرفته باشد با اين شماره موبايل نميتواند ثبت نام انجام دهد

  • آيا من ميتوانم گزارش تحويل (Delivery)را براي کاربرانم فعال و غير فعال کنم ؟

بله در هنگام ويرايش کاربر گزينه “نمايش گزارش تحويل” را علامتدار نماييد

  • در هنگام حذف کاربر با خطاي عدم مجوز دسترسي مواجه ميشوم ، دليل اين قضيه چيست ؟

به دليل مسائل امنيتي دسترسي نمايندگان جهت حذف کاربراني که تراکنش مالي ، ارسال پيامک يا فعاليتي در سامانه داشته اند مسدود شده است ، شما ميتوانيد کاربر را به يک کاربر ديگر ويرايش کرده يا کاربر را غير فعال نماييد

  • در بخش تعرفه ها ، مديريت قيمت را انتخاب کردم ولي وقتي قيمت هارا وارد مي کنم با خطاي “تعرفه هاي وارد شده بايد بيشتر از تعرفه هاي شما باشد” مواجه مي شوم لطفا راهنمايي کنيد .

دليل بروز اين خطا اين است که احتمالا يکي از ضرايب يا قيمت تعرفه هاي وارد شده کمتر از تعرفه هاي خودتان است ، به ضرايب و قيمت هاي نمايش داده شده در جدول کرم رنگ بالا دقت بفرماييد به ويژه ضريب ايرانسل براي اوپراتور 1000 مثلا اگر ضريب ايرانسل براي شما 1.3 در نظر گرفته شده شما نيز نبايد اين ضريب را کمتر در نظر بگيريد

  • تفاوت پنل هاي عددي و ريالي در چيست ؟

در پنل هاي ريالي مبناي تمامي پرداخت و ارسال ها بر اساس شارژ ريالي مي باشد ولي در پنل هاي عددي تعداد پيامک مبنارا تشکيل ميدهد ، يکي ديگر از تفاوت اساسي در پنل هاي عددي و ريالي در نحوه بازگشت سود به نماينده است ، در پنل هاي ريالي پس از ارسال پيامک توسط کاربر سود )مابه التفاوت تعرفه نماينده و تعرفه کاربر) به نماينده بازگردانده مي شود در صورتي که در سيستم عددي سودي بازگردانده نمي شود بلکه نماينده تعدادي پيامک با مبلغ مورد نظر خريداري و با مبلغ بالاتر مي فروشد و اين مابه التفاوت سود نماينده خوهد بود ، در حقيقت ميتوان گفت در پنل هاي عددي نماينده بلافاصله پس از فروش شارژ سود خود را دريافت مي کند ولي در پنل هاي ريالي پس از ارسال توسط کاربر سود بازگردانده خواهد شد .

لازم به ذکر است در کلار اس ام اس کليه پنل هاي نمايندگي به صورت عددي ارائه ميگردد .

  • آيا امکان تبديل پنل ريالي به عددي وجود دارد ؟

خير به دليل مسئله سودهاي نماينده ريالي ، اين امکان وجود ندارد ، ولي نمايندگان ريالي ميتوانند با تخفيف 50% يک پنل عددي نيز تهيه نماييد

  • بنده ميخواهم براي يک کاربر تعيين کنم که هر چقدر شارژ کند براي او هر پيامک 114 حساب شود و اين تعرفه تغيير نکند و براي ديگري 104 حساب شود ولي با توجه به اينکه بازه ها نبايد هم پوشاني داشته باشند نميتوانم اينکار را بکنم لطفا راهنمايي کنيد

شما بازه ها را درست و بر اساس پلکاني تعريف کنيد (طبق راهنماي پنل نمايندگي) ، سپس در هنگام ايجاد بسته يا تعريف کاربر تيک تعرفه ثابت را بزنيد تا تعرفه دلخواه براي کاربر ثابت شود

  • کاربران من هنگام ارسال با پيش شماره هاي 2000 و 3000 با اين پيام مواجه ميشوند “کاربر گرامي ، با عرض پوزش خطايي در سامانه رخ داده است ممکن است اين خطا اتفاقي بوده و دوباره تکرار نشود بنابراين لطفا دوباره سعي نماييد در صورت مشاهده پياپي اين خطا با مدير سامانه تماس حاصل نماييد” لطفا برسي بفرماييد .

اين خطا به اين دليل است که شما براي اين خطوط تعرفه تنظيم نکرده ايد

لطفا وارد بخش تعرفه ها شده سپس براي هر يک از تعرفه ها مديريت قيمت کرده و براي خطوط 2000 و 3000 نيز ضرايب و قيمت هارا تنظيم نماييد

  • من چند شماره اختصاصي براي خودم تهيه کردم ، در هنگام ايجاد کاربر ميخواهم پيامک ارسالي از يکي از آنها ارسال شود ، آيا امکان چنين چيزي وجود دارد ؟

بله کافيست وارد بخش تنظيمات > تنظيمات پيشفرض شده و شماره پيشفرض را تنظيم فرماييد

  • شارژآنلاين نمايندگي خود را فعال کرده ام ، مشتريان من گزينه شارژ حساب را که ميزنند با خطاي “در حال حاضر امکان پرداخت آنلاين فراهم نمي باشد” روبرو ميشوند لطفا بررسي کنيد

مبلغي که کاربر ميخواهد شارژ کند بايد در حساب شما موجود باشد ، برفرض اگر کاربر شما ميخواهد مبلغ 1000 ريال شارژ کند شما بايد حداقل 1000 ريال در حساب خود موجود داشته باشيد

  • بنده قصد دارم يکي از کاربرانم را حذف نمايم ولي سامانه اجازه حذف کاربر را نميدهد لطفا راهنمايي کنيد

در صورتي که کاربر شما تراکنش مالي ( هرگونه شارژ ) يا ارسال و دريافت پيامک داشته باشد امکان حذف آن به دليل مسائل امنيتي وجود ندارد

شما ميتوانيد کاربر را غير فعال کرده يا به شخص ديگري ويرايش نماييد

  • من از پنل عددي شما استفاده مي کنم و براي قيمت خطوط خود تعيين قيمت انجام داده ام ، مثلا قيمت خط 14 رقمي عير سفارشي را که 12000 تومان خريداري ميکنم 20000 تومان تعيين نمودم ، قائدتا بايد با هر خريد توسط کاربر من 7000 تومان به حساب بنده سود اضافه شود ولي کمتر از اين مبلغ واريز شده است

از آنجايي که پنل شما عددي است و در هنگام خريد پيامک توسط کاربر سود کرده ايد منطقي است که اين سود در هنگام واريز سود از شما کسر شود .

فرمول محاسبه سود خطوط به شکل زير است :

تعرفه پايه شما تقسيم بر تعرفه پايه کاربر) ضرب در قيمت خط براي شما به ريال ) منهاي تعرفه خط براي کاربر به ريال

  • بنده نماينده شما هستم ، بسته يکي از کاربران را تغيير دادم ولي تعرفه ايشان تغييري نکرد ، تغيير تعرفه در بخش ويرايش کاربر هم غير فعال است راهنمايي کنيد

براي تغيير تعرفه کاربر در پنل مديريت بخش کاربران ، کاربر مورد نظر را پيدا کرده و روي آيکون تراکنش هاي مالي ( شارژ کاربر ) کليک نماييد و کاربر را 0 يا 1 ريال با تعرفه جديد شارژ نماييد

  • بخش همکاران چيست و چه کاربردي دارد ؟

ممکن است شرکتي که شما در آن خدمات پيامک ارائه مي کنيد چندين کارمند داشته باشد که هر يک وظيفه اي را برعهده داشته باشد ، مثلا واحد مالي ، واحد فني ، واحد فروش و…شما ميتوانيد براي هر يک از اين بخش ها يک همکار ايجاد کرده و دسترسي بخشي از سامانه را به اين همکار بدهيد دقت بفرماييد هر کاري که همکاران شما در سامانه انجام ميدهند از نظر ما توسط شما انجام شده است بنابراين در ايجاد همکار و سطوح دسترسي ايشان دقت لازم را بفرماييد

  • در بخش تيکت ها يک گزينه به نام برچسب وجود دارد ، اين بخش چه کاربردي دارد ؟

فرض کنيد شما چند همکار ايجاد کرده ايد و هر يک وظيفه اي را برعهده دارند ، توسط برچسب ها شما ميتوانيد تيکت ها را تفکيک نماييد ، مثلا تيکت هاي قرمز را بخش فني پاسخ دهند ، تيکت هاي سبز را واحد فروش و…

  • يک کاربر در نمايندگي بنده ثبت آنلاين نموده و هم اکنون شارژ ايشان منفي است ، اگر من خودم به صورت دستي به ايشان شارژ اضافه کنم آيا از اعتبار بنده کسر ميشود ؟

خير تا زمان 0 شدن اعتبار کاربر از شما هيچ شارژي کسر نميشود ، ولي از زمان 0 شدن پنل کاربر هر ميزان شارژي که اضافه کنيد از ميزان شارژ شما کسر خواهد شد

  • آيا کاربران نماينده هم ميتوانند سوالات متداول را مشاهده نمايند ؟

خير به علت وجود نام کلار اس ام اس در سوالات متداول ، اين مورد را تنها کاربران مستقيم آسيا پيامک مي توانند مشاهده کنند. شما مي توانيد سوالات متداول را ويرايش و در لوگو هاي خود قرار دهيد.

آخرين ابزارهاي کلار اس ام اس  
Close